Problemer med at gemme ruter

UgodnikovGH

Post by UgodnikovGH » Sun 15 Sep, 2019 12:09

Så vidt jeg ved kan SF ikke lide nogen bestemte typer drev. Har hørt om folk, hvor det at bruge et andet drev hjalp. Men der var ikke nogen crashes involveret, starforce nægtede bare at genkende CDen.

Jeg ved godt at det er meget arbejde, men måske er det værd at formatere systemet og starte på en frisk? Dit system kan umuligt have haft godt af al den rebooten. Men i første omgang er det måske smart at prøve at erstatte dit nuværende drev med et andet.

PimshinYA

Post by PimshinYA » Wed 18 Sep, 2019 18:14

jeg har købt en mammuth men kan ikke få skibe til at dokke i den , jeg har en boron houler og har prøvet med et andet skib der var mindre men det lykkedes heller ikke og det er meget iriterende for man kan hverken handle eller dokke nogen steder

SkorodelovNO

Post by SkorodelovNO » Fri 20 Sep, 2019 01:40

Nu er der 2 typer Boron Haulers Dolphin TS & Manta TP, men ifølge de stats fra X2 kan en Argon Mammoth tillade doking fra disse typer M5, M4, M3, TS, TP.
Så det skulle være muligt.
Prøvet at holde stille med din Mammoth ?

Er ikke så meget inde i X3 endnu, da jeg først lige har fået det, og at jeg ikke kan køre det specielt godt med min low end pc.

IljushinID

Post by IljushinID » Fri 27 Sep, 2019 03:50

nope har ingen emuer på min comp mere

men tror jeg vil prøve at lave en total omformatering af systemmet igen igen iegn her i weekenden og se om ikke det vil hjælpe lidt på tingene.

GrabarevRH

Post by GrabarevRH » Fri 27 Sep, 2019 20:56

Lidt sent svar, men prøv at højreklikke på X3 ikonet og vælge Run as Administrator eller Kør som Administrator. Det burde ikke være nødvendigt fremover, kun en enkelt gang, som den skriver.

Post Reply