Men altså jeg tror, at jeg har fået løberknæ. Har ikke haft problemer med hverken knæ eller lign men for en uge siden, da jeg ville løbe 30 km (løb 27 to uger før det) gjorde mit knæ ondt efter knap 19 km først tænkte jeg - "mærk hvordan det føles nu og husk til marathonet at det jo går over igen efter lidt tid" men det gjorde det bare ikke.
Jeg løb lidt gik lidt og besluttede mig efter 1,5 km hvor det gjorde mere og mere ondt på ydersiden, lidt ala en der står og presser mod knæet at ringe efter manden og blev hentet.
I dag løb jeg så for første gang i en uge og det gjorde allerede småondt efter knap 3 km. For at sikre mig, at det ikke bare var noget pjat løb jeg lidt videre og stoppede så ved 5 km, da det gjorde mere ondt og jeg med 2 km's ondt havde bevist overfor mig selv, at det var noget skidt.
Kan jeg mon nå at få rettet op på knæet og løbet Copenhagen marathon om små tre uger eller skal jeg bare indse, at det løb er kørt?
Nogle der har ideer til, hvad man kan lave af udendørs alternativ træning? SYnes det er så ærgerligt nu vejret er godt, at løbeturene måske skal lægges på hylden for en stund.